LASEROWE WYBIELANIE OKOLIC INTYMNYCH

Miejsca intymne takie jak wargi sromowe, odbyt czy moszna można rozjaśnić przy pomocy lasera. Zazwyczaj wykorzystywany jest frakcyjny laser CO2 lub laser neodymowo-yagowy Q-Switch. Efektem zabiegu jest nie tylko wybielanie warg sromowych, ale także odmłodzenie okolic intymnych, ich ujędrnienie i odmłodzenie.
Wybielanie genitaliów z wykorzystaniem lasera polega na poddaniu okolic intymnych działaniu wiązki lasera. Światło emitowane przez laser pochłaniane jest przez barwnik skóry – melaninę. Generowane jest zjawisko fototermiczne – barwnik ulega podgrzaniu i rozpadowi, po czym usuwany jest z organizmu. Ponadto działanie lasera umożliwia ujędrnienie skóry. Przed zabiegiem wymagana jest konsultacja z lekarzem, konieczne jest także usunięcie owłosienia ze skóry poddawanej działaniu lasera. Zabieg polega na przykładaniu głowicy do skóry poddawanej zabiegowi i wysyłaniu impulsów świetlnych. Procedura trwa kilkanaście minut i jest bezbolesna dzięki zastosowaniu silnego kremu znieczulającego. Efekt widoczny jest już po pierwszym zabiegu, w razie konieczności zabieg może być powtórzony 3-4 razy.

JAKIE EFEKTY MOŻNA UZYSKAĆ?

Podstawowym działaniem lasera, którym traktowane są okolice intymne jest rozjaśnienie skóry. Warto podkreślić, że ciemniejsze zabarwienie skóry w okolicy krocza i odbytu jest sprawą naturalną, a z wiekiem takie zabarwienie skóry może się pogłębiać. Przyczyną ciemnienia skóry mogą być także zmiany hormonalne, niektóre schorzenia, ponadto nie bez znaczenia są indywidualne predyspozycje genetyczne. Jednak dla wielu osób jest to krępująca kwestia – stąd decyzja o wykonaniu zabiegu laserowego rozjaśniania okolic intymnych. Dzięki poddaniu skóry działaniu lasera możliwe jest przywrócenie jednolitego kolorytu i rozjaśnienie ciemniejszego odcienia skóry. Poza rozjaśnieniem, skóra staje się bardziej jędrna i wygładzona – to konsekwencja wystąpienia reakcji fototermicznej i pobudzenia syntezy włókien kolagenowych. Ostatecznie dzięki wykorzystaniu lasera możliwa jest kompleksowa rewitalizacja okolic intymnych, ich odmłodzenie i ujędrnienie. Dodatkową korzyścią jest zwiększenie pewności siebie i pozbycie się kompleksów, co może przełożyć się na poprawę jakości życia seksualnego.
Czas utrzymywania się efektów wybielenia jest kwestią indywidualną. U niektórych osób może ponownie dojść do zaciemnienia okolic intymnych, co może być konsekwencją nadprodukcji melaniny na przykład w odpowiedzi na zaburzenia hormonalne czy stosowanie niektórych leków. Wówczas wskazane jest powtórzenie serii zabiegów. Nie zmienia to faktu, że laserowe rozjaśnianie warg sromowych i odbytu uznawane jest za najskuteczniejszy zabieg tego typu. Inne alternatywy, takie jak stosowanie kremów rozjaśniających nie pozwalają na uzyskanie spektakularnych efektów, a dodatkowo wymagają stałego stosowania. Odradzane jest także rozjaśnianie okolic intymnych domowymi metodami. Podczas stosowania takiej metody istnieje ryzyko podrażnienia delikatnych okolic intymnych, a efekty są znikome. Z kolei w przypadku lasera podrażnienie skóry jest niewielkie i ustępuje samoistnie w przeciągu kilku dni po zabiegu.

Podczas konsultacji omawiany jest oczekiwany efekt i dobierana jest najlepsza dla danego Pacjenta metoda. Przed zabiegiem nakładana jest maść znieczulająca, która znacznie redukuje odczucia bólowe,  zabieg jest więc praktycznie bezbolesny. Lekarz poddaje działaniu lasera okolice wymagające rozjaśnienia.

Laser zapewnia efekt wybielenia okolic intymnych – odbytu, moszny lub warg sromowych większych. Skóra jest zauważalnie jaśniejsza, o wyrównanym kolorycie. Laseroterapia okolic intymnych umożliwia nie tylko ich rozjaśnienie, ale także rewitalizację. Ujednolicony koloryt w parze z wygładzeniem skóry i jej ujędrnieniem sprawiają, że okolice intymne wyglądają znacznie młodziej. Efekty zauważalne są natychmiast po wykonaniu zabiegu. Niekiedy konieczne może być powtórzenie procedury jeszcze dwukrotnie lub trzykrotnie – wszystko zależy od wyjściowej kondycji skóry i oczekiwanych efektów.
Bezpośrednio po zabiegu skóra jest zaczerwieniona i podrażniona, a proces gojenia trwa około tygodnia. W tym czasie należy unikać podrażnień skóry, gorących kąpieli, korzystania z sauny czy basenu. Ponadto należ powstrzymać się od współżycia.

Na zabieg przyjdź z wydepilowanymi miejscami intymnymi.

Po zabiegu może pojawić się zaczerwienienie, podrażnienie i lekka opuchlizna. Objawy te ustępują w ciągu tygodnia i wtedy można też podjąć współżycie seksualne.

Przeciwwskazania do botoksu nie są liczne, jednak należy ich przestrzegać. Poniżej znajdziesz najważniejsze z nich.

Choroby autoimmunologiczne oprócz chorób tarczycy, bielactwa nabytego i łysienia plackowatego. Przykładowo do chorób tych należą łuszczyca, reumatoidalne zapalenie stawów, toczeń, miastenia, stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne, sarkoidoza, choroba Crohna, wrzodziejące zapalenie jelita grubego.​

Leki grzybobójcze lub antybiotyki przyjmowane w czasie krótszym niż tydzień przed zabiegiem.​

Ciąża i karmienie piersią. Nie wykonujemy zabiegów dla pań w ciąży i matek karmiących, nawet za zgodą lekarza. Jeśli chodzi o dzieci, ostrożności nigdy za wiele!​