POWIĘKSZANIE PENISA

Wielu mężczyzn jest niezadowolonych z rozmiaru i kształtu swojego penisa. Często rozmiar penisa wpływa na męską samoocenę, a także na układanie się życia osobistego.

Do tej pory dostępnych było bardzo niewiele opcji, które pomogłyby zwiększyć rozmiar i zmienić kształt penisa. W tej chwili istnieją bezpieczne procedury, które natychmiastowo zwiększają obwód penisa. W Klinice Princesse w celu powiększenia penisa stosujemy dwa rodzaje wypełniaczy – na bazie kwasu hialuronowego lub tłuszczu własnego Pacjenta. Odpowiedni rodzaj wypełniacza dobiera lekarz podczas konsultacji po omówieniu oczekiwań z Pacjentem. Jednorazowo podaje się od 10 do nawet 40 ml wypełniacza w zależności od naturalnej fizjonomii i oczekiwanego rezultatu zabiegu. Pozwala to zwiększyć obwód członka o 3-5 cm i wydłużyć go o około 1-2 cm.

GALERIA PRZED I PO

ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ ZBLIŻENIA NARZĄDÓW PŁCIOWYCH O CHARAKTERZE MEDYCZNYM. POTWIERDŹ, ŻE MASZ UKOŃCZONE 18 LAT.

WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ
O POWIĘKSZANIU PENISA

Do zabiegu stosowane jest znieczulenie miejscowe, które sprawia, że procedura jest bezbolesna.
W przypadku decyzji o wypełnieniu penisa autologicznym przeszczepem tłuszczu własnego lekarz najpierw pobiera tkankę tłuszczową, zwykle z brzucha pacjenta. Następnie poddaje ją obróbce w wirówce medycznej, by przygotować tłuszcz do przeszczepu. Przy użyciu wypełniacza na bazie kwasu hialuronowego takie przygotowanie nie jest konieczne.
Przed wstrzyknięciem wypełniacza obszar zabiegowy zostaje oczyszczony i zdezynfekowany.
Następnie wypełniacz zostaje podany za pomocą igły lub kaniuli wokół trzonu prącia tuż pod skórą. Na koniec prącie zostaje owinięte bandażem, który należy zdjąć po 12 godzinach. Całość trwa około godziny, a po zakończeniu Pacjent może od razu opuścić klinikę.

Po powiększaniu penisa mogą wystąpić zaczerwienienia, zasinienia i obrzęki, które znikają zwykle po około tygodniu. Odczucia bólowe są nikłe. Wypełniacz przez pierwsze 20-30 dni może miejscowo się zbrylać, więc w celu uzyskania naturalnego, perfekcyjnego efektu zaleca się, by Pacjent przez pierwsze trzy tygodnie codziennie prowadził masaż prącia w celu wygładzenia wszystkich drobnych nierówności. Przez okres 3-4 tygodni nie jest zalecana aktywność seksualna, w tym silna masturbacja. Należy zwłaszcza unikać seksu analnego, który może doprowadzić do zakażenia i z uwagi na większy nacisk na prącie może spowodować przemieszczenie wypełniacza. Jeśli mimo wszystko w okresie pierwszego tygodnia zdarzy Ci się stosunek seksualny, koniecznie zdezynfekuj całego penisa i jego okolice płynem do dezynfekcji, na przykład takim jak Octanisept.

Tydzień przed zabiegiem nie zażywaj popularnych leków przeciwbólowych, gdyż rozrzedzają one krew i może to powodować większą ilość siniaków po wkłuciach. Podobne działanie mają czosnek i cebula.

Jeżeli przyjmujesz leki z grupy NLPZ, skonsultuj się ze swoim lekarzem prowadzącym i zapytaj o możliwość odstawienia ich na dwa tygodnie przed zabiegiem. Jeżeli lekarz odmówi odstawienia leków, nie rób tego na własną rękę! Zabieg nadal można wykonać, jednak musisz się liczyć z  większą ilością siniaków.

Na dwa tygodnie przed zabiegiem możesz zacząć przyjmować witaminę C, co wzmocni naczynia włosowate, a co za tym idzie, zredukuje powstawanie siniaczków.

Dwa dni przed zabiegiem wydepiluj lub przystrzyż włosy łonowe. W dniu zabiegu dokładnie umyj wzgórek łonowy, penisa i mosznę wodą z mydłem.

Po zabiegu penis zwiększy znacznie swój obwód i lekko się wydłuży.

Jakość życia seksualnego powinna ulec poprawie, doznania staną się intensywniejsze.

Wypełniacze kwasu hialuronowego utrzymują się około dwóch lat, po tym czasie zabieg należy powtórzyć. Wypełnienie autologicznym przeszczepem tłuszczu utrzymują się wiele lat, jeśli Pacjent nie prowadzi diety odchudzającej. A co jeśli nie będziesz zadowolony z efektu, a penis okaże się zbyt duży? Kwas hialuronowy można natychmiastowo rozpuścić hialuronidazą, natomiast wypełnienie tłuszczem własnym jest nieodwracalne, co należy wziąć pod uwagę przy wyborze rodzaju wypełniacza.

Przeciwwskazania do powiększania penisa nie są liczne, jednak należy ich przestrzegać. Poniżej znajdziesz najważniejsze z nich.

Wirusowe zapalenie wątroby często wpływa na reakcje autoimmunologiczne. Zależne jest to głównie od etapu choroby, jak i aktywności choroby. O możliwości wykonania zabiegu z zakresu medycyny estetycznej może zadecydować tylko Twój lekarz prowadzący. Zwróć się do niego o pisemną zgodę na wykonanie zabiegu. Tylko wtedy możemy podjąć się zabiegu.

Epilepsja.​

O PRINCESSE